Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bromek i Bromek Knight
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:41, 22 Gru 2006 Temat postu: Nowe Czary ktore mogłyby się pojawic na ots-ie |
|
|
pierwszy:
w data/spells/spells.xml dodac po <!--// Instant \\-->
Cytuj:
<spell name="Exevo Gran Mas Exori" words="exevo gran mas exori" maglv="7" mana="200" enabled="1"><vocation id="4" /></spell
w data/spells/instant/ utworzyc Exevo Gran Mas Exori.lua a w nim
Cytuj:
-- Czar by Super PK --
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
-- UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 1.2
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 2.3
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
[/code]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
|
Bromek i Bromek Knight
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:42, 22 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
TYlko Suchy nie wpisuj tego początku : Czar by Super PK
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Bromek i Bromek Knight
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 14:52, 22 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
drugi:
w data/spells/spells.xml dodac po <!--// Instant \\-->
Cytuj:
<spell name="Big Berzeker" words="big exori" maglv="7" mana="200" enabled="1"><vocation id="4" /></spell
w data/spells/instant/ utworzyc Big Exori.lua a w nim
Cytuj:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}
attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE
hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true
UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)
function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0
UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
-- UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 1.2
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 2.3
end
return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Susek
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Niebieskie Siemce
|
Wysłany: Pią 15:32, 22 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Te wszystkie czary sa dla knightow ! A ludzie na servie nie narzekaja na czary dla knightow Jak masz to wrzuc jakies czary atakujace dla palla !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Bromek i Bromek Knight
Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 18:31, 22 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Susek ale udalo sie dodac choc jeden dla knighta ??
Wezme skoluje jakies fajne dla pallka !! Ale jeli sie da to wzuc dla knighta bo dla knighta sa tylko exa i exevo exori na dystansa !! i sa one takie sobie a exori to tylko wszystkie pola kolo ciebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Magic`ian
Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Przeważnie z Edron
|
Wysłany: Pon 11:05, 25 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Suchy napisz na gg to wiesz przesle ci to wszystko co trzeba acha i moge dodać tam spells dla all profesji ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
Kubic
Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świerklany
|
Wysłany: Czw 11:38, 28 Gru 2006 Temat postu: |
|
|
Ja bym chcial aby pojawil sie czar dla palkow o wygladzie gwiazdy sd orshabaala ale troche krotszy co wy na to?? tylko nie wiem jak go zrobic bo sie nie znam na robieniu otsow.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
... |
|
Powrót do góry |
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|