Obecny czas to Pon 23:14, 25 Lis 2024 | Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zobacz posty bez odpowiedzi
Forum Forum prywatnego serwera Black-Hole pod TIBIE 7.6 Strona GłównaForum Forum prywatnego serwera Black-Hole pod TIBIE 7.6 Strona Główna
Użytkownicy Grupy Rejestracja Zaloguj

Nowe Czary ktore mogłyby się pojawic na ots-ie
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum prywatnego serwera Black-Hole pod TIBIE 7.6 Strona Główna » HYDEPARK
Zobacz poprzedni temat | Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bromek i Bromek Knight



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:41, 22 Gru 2006    Temat postu: Nowe Czary ktore mogłyby się pojawic na ots-ie

pierwszy:
w data/spells/spells.xml dodac po <!--// Instant \\-->


Cytuj:
<spell name="Exevo Gran Mas Exori" words="exevo gran mas exori" maglv="7" mana="200" enabled="1"><vocation id="4" /></spell


w data/spells/instant/ utworzyc Exevo Gran Mas Exori.lua a w nim


Cytuj:
-- Czar by Super PK --
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}

attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE

hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true

UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0

UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
-- UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 1.2
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 2.3
end

return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
[/code]


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Bromek i Bromek Knight



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:42, 22 Gru 2006    Temat postu:

TYlko Suchy nie wpisuj tego początku : Czar by Super PK

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Bromek i Bromek Knight



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:52, 22 Gru 2006    Temat postu:

drugi:
w data/spells/spells.xml dodac po <!--// Instant \\-->

Cytuj:
<spell name="Big Berzeker" words="big exori" maglv="7" mana="200" enabled="1"><vocation id="4" /></spell

w data/spells/instant/ utworzyc Big Exori.lua a w nim

Cytuj:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE

hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true

UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0

UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
-- UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 1.2
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 2.3
end

return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Susek



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Niebieskie Siemce

PostWysłany: Pią 15:32, 22 Gru 2006    Temat postu:

Te wszystkie czary sa dla knightow ! A ludzie na servie nie narzekaja na czary dla knightow Very Happy Jak masz to wrzuc jakies czary atakujace dla palla !

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Bromek i Bromek Knight



Dołączył: 19 Gru 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 18:31, 22 Gru 2006    Temat postu:

Susek ale udalo sie dodac choc jeden dla knighta ??

Wezme skoluje jakies fajne dla pallka !! Ale jeli sie da to wzuc dla knighta bo dla knighta sa tylko exa i exevo exori na dystansa !! i sa one takie sobie a exori to tylko wszystkie pola kolo ciebie


Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Magic`ian



Dołączył: 20 Gru 2006
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Przeważnie z Edron

PostWysłany: Pon 11:05, 25 Gru 2006    Temat postu:

Suchy napisz na gg to wiesz przesle ci to wszystko co trzeba acha i moge dodać tam spells dla all profesji ??Very HappyVery HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Kubic



Dołączył: 25 Gru 2006
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Świerklany

PostWysłany: Czw 11:38, 28 Gru 2006    Temat postu:

Ja bym chcial aby pojawil sie czar dla palkow o wygladzie gwiazdy sd orshabaala ale troche krotszy co wy na to?? tylko nie wiem jak go zrobic bo sie nie znam na robieniu otsow.

Post został pochwalony 0 razy
...
Zobacz profil autora
Powrót do góry
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum prywatnego serwera Black-Hole pod TIBIE 7.6 Strona Główna » HYDEPARK
Wyświetl posty z ostatnich:   
 
 
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  

Strona 1 z 1


Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.