Autor Wiadomość
Kubic
PostWysłany: Czw 11:38, 28 Gru 2006    Temat postu:

Ja bym chcial aby pojawil sie czar dla palkow o wygladzie gwiazdy sd orshabaala ale troche krotszy co wy na to?? tylko nie wiem jak go zrobic bo sie nie znam na robieniu otsow.
Magic`ian
PostWysłany: Pon 11:05, 25 Gru 2006    Temat postu:

Suchy napisz na gg to wiesz przesle ci to wszystko co trzeba acha i moge dodać tam spells dla all profesji ??Very HappyVery HappyVery Happy
Bromek i Bromek Knight
PostWysłany: Pią 18:31, 22 Gru 2006    Temat postu:

Susek ale udalo sie dodac choc jeden dla knighta ??

Wezme skoluje jakies fajne dla pallka !! Ale jeli sie da to wzuc dla knighta bo dla knighta sa tylko exa i exevo exori na dystansa !! i sa one takie sobie a exori to tylko wszystkie pola kolo ciebie
Susek
PostWysłany: Pią 15:32, 22 Gru 2006    Temat postu:

Te wszystkie czary sa dla knightow ! A ludzie na servie nie narzekaja na czary dla knightow Very Happy Jak masz to wrzuc jakies czary atakujace dla palla !
Bromek i Bromek Knight
PostWysłany: Pią 14:52, 22 Gru 2006    Temat postu:

drugi:
w data/spells/spells.xml dodac po <!--// Instant \\-->

Cytuj:
<spell name="Big Berzeker" words="big exori" maglv="7" mana="200" enabled="1"><vocation id="4" /></spell

w data/spells/instant/ utworzyc Big Exori.lua a w nim

Cytuj:
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 0, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
}

attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE

hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true

UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0

UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
-- UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 1.2
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 2.3
end

return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
Bromek i Bromek Knight
PostWysłany: Pią 14:42, 22 Gru 2006    Temat postu:

TYlko Suchy nie wpisuj tego początku : Czar by Super PK
Bromek i Bromek Knight
PostWysłany: Pią 14:41, 22 Gru 2006    Temat postu: Nowe Czary ktore mogłyby się pojawic na ots-ie

pierwszy:
w data/spells/spells.xml dodac po <!--// Instant \\-->


Cytuj:
<spell name="Exevo Gran Mas Exori" words="exevo gran mas exori" maglv="7" mana="200" enabled="1"><vocation id="4" /></spell


w data/spells/instant/ utworzyc Exevo Gran Mas Exori.lua a w nim


Cytuj:
-- Czar by Super PK --
area = {
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 1, 1, 1, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 1, 0},
{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},
{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},
{0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0}
}

attackType = ATTACK_PHYSICAL
needDirection = false
areaEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationEffect = NM_ANI_NONE

hitEffect = NM_ME_HIT_AREA
damageEffect = NM_ME_HIT_AREA
animationColor = RED
offensive = true
drawblood = true

UltimateExplosionObject = MagicDamageObject(attackType, animationEffect, hitEffect, damageEffect, animationColor, offensive, drawblood, 0, 0)

function onCast(cid, creaturePos, level, maglv, var)
centerpos = {x=creaturePos.x, y=creaturePos.y, z=creaturePos.z}
n = tonumber(var) -- try to convert it to a number
if n ~= nil then
-- bugged
-- ultimateExplosionObject.minDmg = var+0
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = var+0

UltimateExplosionObject.minDmg = 0
UltimateExplosionObject.maxDmg = 0
else
-- UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 2.3 - 30
-- UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 2 + maglv * 3) * 3.0
UltimateExplosionObject.minDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 1.2
UltimateExplosionObject.maxDmg = (level * 1.5 + maglv * 1.5) * 2.3
end

return doAreaMagic(cid, centerpos, needDirection, areaEffect, area, UltimateExplosionObject:ordered())
end
[/code]

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group.
Theme created OMI of Kyomii Designs for BRIX-CENTRAL.tk.